En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Samstag, Dezember 18, 2010

2011-Yeni Yıla Aşk Dolu Dilekler...

Photobucket
Birkaç gündür yeni yılı ve getirmesini umud ettiklerimi düşünüyordum.Tanrıyla kul arasındaki ince çizgiye inanırım, güzel, doğru şeyler düşünüp, pozitif kalmaya çalışıyorum.Eşref saati niyetine dilek hakkım abzürt birşeyde heba olmasın diye=))
Düşündüm taşındım hem benim hem de tüm insanlık için yeni yıl dileğim aşk, aşık olmak, sevmek sevilmek olsun istedim.İnsan sevince dünyayı güzel görür, sevince hep iyi olmak, iyilikler yapmak ister.
Savaşma seviş diye boşuna dememiş atalarımız di mi:))2011 aşkın yılı olursa, 2011 güzelliklerin de yılı olacak demektir.

Sevginin,sevmenin, aşkın bile mekanikleştiği günümüzde gidişat pek de iç açıcı değil doğrusu!
Photobucket
Aşk dolu başlangıçlar olsun, başlamış olan sevgiler aşka dönüşsün, pembe noel ağaçları gibi sizlerin de dünyası pespembe olsun.
Photobucket
Baby I LOVE U:
Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar