En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Dienstag, Dezember 21, 2010

Akılsız Başın Cezasını Ayaklar Çekermiş:((

Photobucket
Ayak bileğimdeki problemden bahsetmiştim, doktor süre vermiş geçmediği takdirde ameliyat tarihi için 20sinde hastanede olmamı istemişti.Ben de 20sine sunularımı çekmiş, okula gidip tüm işlerimi halledeyim 21inde gideyim demiştim.Aptal olunca çekeceğin çok işte, neye güvenip kendi başıma karar verdiysem artık.Bir günlük gecikme 1 haftama maloldu.Doktor günlerinin ve ameliyat sayısının belli olduğunu, kendisi istese de ameliyathanelerin hazırlık aşaması nedeniyle geç geldiğimi belirtti.Salı günü gidip tahlil aşmasını yapılacak, gün alıcam.Eğer aksilik olmazsa aynı hafta ameliyatımı olmuş olucam.Şimdiden konuşmak ne kadar doğru bilemiyorum, malum bizim planımızla hastane planı tutmuyor.Taa en başta kpssye çalışıyorum zamanım gitmesin demeseydim,vaktinde doktora gitseydim şimdi bu raddeye gelmeyecekti bu bilek.İşte akılsız başın cezasını bileğim çekmekte.İyice zorluyor, resmen günlerim azaba dönüştü.Doktor şimdilik iğne verdi, bir nevi morfin diyelim şuna bakalım artık.Biraz sevindim, ruhumda var bir ineklik, okulda hocalardan biri süpriz yaparak programımıza ek sunu koydu.Dönem sonu olan sunumumu salı gününe yetiştirip bunu da aradan çıkarırım.Zaten devamsızlığım hiç yok sonrasında finallere kadar okula gitmesem bile sorun olmaz. Benden son durum bu kadar blog sakinlerim, bir sonraki dertleşme haberleşme yazımızda buluşmak üzere xoxo

Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar