En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Freitag, Dezember 17, 2010

Aşk Bu Olsa Gerek!

Mary Stayed Out all Night 10. bölüm bu akşam çok dramatikti!
Photobucket
Bir süredir diziyi izliyorum.Her zamanki gibi 2. karakteri destekliyorum.
Byun Jung In görücü usulü dayatmasıyla Wi Mae Ri ile evlendirildi.Aslında evlilikleri ikisi için de şaşırtıcıydı.Kurnaz iki baba diyelim.
Neyse burada konusu, diziyi, neden sevdiğimden bahsedecek değilim, başka bir yazıya artık.
Jung In çocukluğunda aşık olduğu kızın Mae Ri olduğunu anladığında kızın başkasına aşık olmasına rağmen,evliliklerinin kağıt üzerinden gerçeğe dönüşecek zamana kadar sabırla beklemeye karar verdi.Kız asıl oğlana oyunla başlayıp gerçeğe dönüşen aşk acısını yaşadığı 10. bölümde, kızın hiç de hak etmediği aşk acısı gecesi, tüm üzüntüsü dertler derya ben de sandal modundayken Jung In karşısına çıktı.

Aralarında geçen diyalog:
Mae Ri:Takvimden söküp çıkarmak istediğim bir gün oldu.
Jung In:Öyle yap o zaman, ben senin için bir gün eklerim!

Aşk bu olsa gerek:
-Asla katlanamayacaklarını sırf sevdiğin mutlu olabilsin diye katlanmak!
-Olmaz denilenleri sırf aşkın için olur kıldırmak!
-Aşk menfaatsizlik, almadan verme isteği, sonsuz sadakat ahhhh
Bu parça TÜM AŞIK ACISI ÇEKENLERE GELSİN:

Seve Seve Ölürüm Senin İçin
Yine yine tek bir bakışın için
Hadi hadi bak bana cesaretin varsa aşka

Seni ilk gördüğüm günü hatırladım
Kandırdı beni birden tek bir bakışın
Senin bütün aşkımsenin bütün hayatım
Kalbimi kırıp bıraktın

Seve Seve Ölürüm Senin İçin
Yine yine tek bir bakışın için
Hadi hadi bak bana cesaretin varsa aşka
Bile bile ölürüm senin için
Seve seve bir daha aşkın için
Hadi hadi koş bana yarınlarımıza...
Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar