En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Donnerstag, Dezember 23, 2010

Athena Başladı Ama Ben Jung Woo Sung Dietine Başladım!

Photobucket

Athena dizisi geç de olsa nihayet başladı.İlk iki bölüm yayınlana dursun ben uzun süre beklemeye niyetliyim.İris dizisinin devamı niteliğinde.İris dizisi asya kıtasını aşmış dünya piyasasında hatrı sayılır bir başarı elde etmişti.Şimdi sıra Athenada.


Photobucket

Jung Woo Sung DİETİNE GİRDİM!
Aşkım, oppam, başımın tacı, ömür törpüm, sevdiğim, kulun kölen olunasıcam benim benim benim ne ettin sen!Valla her filminde tek bir kadına aşık olurdun sen peki ya şimdi!Allahım dizisinin sadece 2 bölümünde 3 kız, yarabbi benim yaralı yüreğim nasıl dayanır diğer 18 bölüme, kalbime mi dindireceksin sen?
Photobucket
Allahııımmm Sana Geliyorum!!! Oppaaaaaaaa, dur yapmaaaaa!

Photobucket
Nerede bu devlet nerede bu RTÜK ULEYYYYNNNN!



Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar