En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Mittwoch, Dezember 15, 2010

Carte D'or Sonunda Sesimi Duydu:))

Photobucket

Carte D'or etkinlikleri İzmir'i de kapsamış, harika bir organizasyonla bloggerlara ulaşmıştı.Ben ise ağlamaklı, elim böğrümde kalmıştım.Hatta isyan etmiştim, duy sesimi kampanyasına hazırlanmışken Carte D'or ses verdi.Buradaki yazım tıktık sonunda karşılığını buldu. Aylin hanımın benimle iletişime geçti, adresler telefonlar derken b carte d'or güzel bir tanışmaya vesile oldu.Bir paket geleceğini haberi aldım sevinçten uçtum.
Photobucket
Malum organizasyon fotoğraflarını facebooktan kıskanarak izlerken, ahhlar vahhlar çekerken ellerindeki kocaman koliler gözümden kaçmamıştı hani:)) neyse Aydın'dan İzmir'e dönerken msj geldi, kargo evime gelmiş tabi ben yokum.Neyse kargo kapanmadan yetişebilmek için Aydın gezme tozma serüvenime tıktık mola verdim.İstikamet İzmir.Açıkçası dondurma geleceğini düşünerek erimemesi adına uçarcasına kargoya koştum.
Photobucket
Carte d'or un başka süprizleri de varmış, dondurmadan öte bir tat olduğunu bir kez daha kanıtladı.Güzel kokteyler yapabileceğim tarifler dolu bir paket yolladı.
Photobucket
Amaç sesimi duymalarıydı, sağolsunlar karşılığını buldum.Bir sonraki etkinlikte beni bloggerlarla olma heyecanı sardı, belki de nisan ayına güzel bir bahar etkinliği olur da doğum günü hediyesi gibi gelir bana.İzmir etkinliklerinin devamı geleceğini alma haberi umudumu arttırdı:))
Photobucket
Dondurma gelmese de dondurma rüzgarı eşliğinde carte d'or sesi ulaştı:))
Sesini duyurmak isteyen herkesin cevabının gelmesi dileğiyle, krema tadında günler sizin olsun yukarı blog sakinlerim xoxo
Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar