En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Donnerstag, Dezember 23, 2010

Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözü Dinle izle

Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözü Dinle izle

Erol Evgin - Yeni Yıla Sensiz Giriyorum 2010 (Video Klip)
Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözü,Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözleri,Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Yeni şarkı sözleri,Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözlerini oku,2011 Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözü,Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözü , Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözleri,Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Dinle,Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Video Klip İzle ,Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Sözleri ,Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözü , Yeni Yıla Sensiz Giriyorum Şarkı Sözleri, Erol Evgin Yeni Yıla Sensiz Giriyorum

Yeni yıla sensiz giriyorum

Bu senem sensiz mi gececek?
Herkes gülüp eğlenirken

Gözlerimden yaslar mı süzülecek?
Acıların en lüks gecesi

Işıl ışıl bir yalnızlık bu
Ne bir ümit var ne dileğim

Senin hediyen bu ayrılık ahh
Yine de hoş geldin yeni yıl

Ne de hosgelir ya ayrılık
Yeni yıla sensiz giriyorum…
Müzik: Murat Evgin

Söz: Dr. Selma Çuhacı – Murat Evgin

Düzenleme: Murat Evgin

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar