En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Mittwoch, Dezember 15, 2010

Forum Aydın'da Yılbaşı Heyecanı & HERRY Mağazası

Photobucket
Vizeleri atlatıp okuldan çıktık, Aydın'ı gündüz gözüyle gezme zamanı, gerçi akşam olmuştu bile.Her okul sabahı gördüğümüz foruma gitmeye karar verdik.Gün içerisinde yağan kar, üşümenin verdiği yorgunluk hissi ile kapalı mekanlarda gezinme isteği arrtı.Katkat giyinip lahana modunda gezindik:))
Hayde bire Efeler hobbaaaa...
Photobucket
Gerçekten de çok beğendim, İzmir, Forum Aydın, Forum Bornova'nın minyatürü ama daha sıcağı sanki.Allahım duy beni diye saat başı kızlarla dua ettik, sözleşmeli atamalarda bari Aydın'a atanabilsem diye:))
Narenciye şehrini çok sevdim.Düşünsenize şehirde adım başı turunç ve limon ağacı var, bir yandan kar yağıyor o kadar sevimli ki ahh ahh...ben bu şehri çok sevdim.
Forum Aydın'ı gezerken HERRY Mağazasında durduk, tüm kızlar çok beğendik.Yılbaşı ruhu tüm Aydın'ı sarmış doğrusu.Vitrinlerde yeni yılın heyecanı.
Photobucket
Bu kombine bayıldımmmmmm
Çok tarz bir mağaza, daha çok bilgi için TIKTIK
Photobucket

Biraz da yeni yıl heyecanını yansıtan alışveriş yapmak istedik, soluğu kipada aldık.
Dr.oetker boş durur mu hiç, yeni yıl kurabiye paketi çıkarmış.Çok da hesaplıydı fiyatlar.
Fotoğrafları özellikle fiyat etiketleri ile çekmeye çalıştım sizlerin de fikri olması için!
Photobucket
İllaki yılbaşı süsüleri:))
Photobucket
Melek figürleri çok hoştu.
Photobucket
Eee aç öğrenci gezemez di mi doymak gerek.Pizza molası, açlıktan resmen gömüldük yiyeceklere:))
Photobucket
Bir ara gözüme samsung hello kittyli telefon çarptı, hemmen kıza yetişip sordum cevabımı da aldım, uzatmadım kıza borling salonuna doğru yol verdim:))
Yani forumda 3Dli sinema salonundan tutun da borling salonuna kadar herşey var, ahhh ahh Aydın sevdim seni.
Güzel bir gündü, çok eğlenceliydi, bol yenilikli...bu yazılar burada bitmez:))
Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar