En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Mittwoch, Dezember 15, 2010

Monte Classıc & Çatkapı Misafire Hoş Bir Tat

Photobucket
Geçen gün power point sunum hazırlığıma yardım için çatkapı arkadaşım geldi.O gün de evde kıtlık var gibi çukulatalı şeyler dışında birşey yok.Zaten çukulata yemeyen bir aile olduğumuzdan suratına bakan olmamış.Hemmen kahve yapıp bir kutu Monte Classıc açtım.Çukulata yemediğimden tadı nasıl hiçbir fikrrim yoktu lakin çukulata hastası arkadaşım bu tat bambaşka diyince şaşırdım.Bak dedim açsan söyle bişiler yapayım harika dediğine göre.Herkes sen mi bu dünyada tatlı sevenler de var, ama bu hem hafif hem de leziz dedi.Düşündüm fiyatı da uygun, hayret.Siz siz olun çatkapı obur misafirler için ara geçiş adına böyle tüketici tatlar bulundurun.Obur dediğime bakmayın bir dünya yer 36 beden gezer tam katledilmelik.
Photobucket
Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar