En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Freitag, Dezember 17, 2010

Secret Garden Eşofmanları / Hyun Bin Muhteşem Eşofmanları

Photobucket

Secret Garden takipçileri Hyun Bin'ın giydiği eşofmanlara önce gay işi diye baksa da zamanla çok sevdi.Ben bile bayıldım, geçen sene annemin ısrarıyla neredeyse gece mavisi rengindeki modeline sahip olacaktım.Afrodit mağazalarında vardı:))Neyse efendim bu eşofmanlar bir fenomen haline geldi, hatta birkaç bölüm üst üste esas oğlanın üzerinde, bolca gördük.Kore'de hatta sevdiği kızında bakış açısına göre bu bir gay eşofmanıydı.

Oğlumuz Kızımızın yaralanışını görür ve yarasına bakmak ister.Aşk böyle bir şey neredeyse adamın sümüğü bile karizma gelir insana ıyyyyy:(( neyse efendim aklıma vizontele geldi orada da zeynep tokuşun dizi yaralanmıştı ve yara kabuğubunu sevdiği erkek alıp muska yaptırtmıştı.Boynunda sevdiği kızın bir parçasını taşıyordu aşk işte ne diyim.

Photobucket

Yine ikilinin tartışmalı bir anında oğlumuz neden eşofmana bakıyorsun, bu italya'dan özel, el yapımıdır, sadece bir örnektir, İtalyan erkeklerin bir numaralı tercihidir, çok pahalıdır...devam eder kızımızın oğlumuza ucubece bakışı karşısında bak ne dedim bu eşofmanın markasına bak hareketleri ile iyice şebekleşir aiguuu ne tatlısın sen oy oy oyyy..

Photobucket

Photobucket

Diyorumya dizinin çok geniş izleyici kitlesi var, bu eşofman başka eşofman diye, acayip bir fan kitlesi oluştu.7 den 70'e tüm Kore bu eşofmanı giyer oldu:))

Photobucket

Hatta eşofmanın leoparlısı ve morlusu bile çıktı, aktörümüz ne giyse olay oldu.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Secret garden 9. bölüm bambaşkaydı, 8. bölümün sonunda yağan yağmur ve değişen olaylar sonrasında oğlumuz kodesi boyladı, yanında ayyaşın biri horul horul uyurken bu eşofmanı üzerinde gördü, katil mi hırsız mı ne olduğu belli olmayan adama yaklaşıp boynuna bakıp eşofmanın markasına öğrenmeye çalışırken sırtındaki yazıyı gördü:secret garden club, hyun bine giden yol puhahaha ne güldüm yaa ne reklam ama:)))

Aklıma goong dizisi geldi, orada da cheyang shıngunun bebeğini yapmıştı bu bez bebek ne çok satmıştı hatta neredeyse anneme yalvarıp elyaftan bir oppa ben de diktirecektim:))



Bu dizide bir de Osca faktörü var.Esas oğlumuzun kuzeni yahşi pıtırcık.Adam ikinci baharını yaşıyor bu diziyle resmen,harika parçalar söyledi, o bir pop star.Halluyy(hallue-korenin en yüksek dağı) starı:)) neyse adamın karografileri benim diyen 10 boy bande taş çıkartır.Maşallah yavrucuma.Hele o saçı, permesı yok mu:)) Koreli erkeklerin perma olayı pek meşhur.



Yoon Sang Hyun- osca

Photobucket

Malesef dizideki performan videolarını bulamadım,hayranları ile buluşmalarından birinde canlı canlı söylediği bir parça sizlerle:)







Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar