En Yüksek Performanslı Sunucuları ile Farkı Yaşa !

KütüpHane.Net Türkiye Bilgi Merkezi

SEARCH

BLOG SEARCH / BLOGDA ARA

Freitag, Dezember 24, 2010

Sitem Etme Ne Olur, Bekle Senin De Gönlün Olur

Photobucket


Sabah 9.20'de başlayan telefon trafiği ancak dindi.Arayanlara artık şöyle demeye başladım: Turkcell'de indirim mi var, bu günü mü buldunuz bana sitemde bulunacak?
Hep aynı cümle ile başlanılıyor bizi unuttun, yahu durun neyi unutmuşum, siz unutulacak biri olarak görüyorsanız kendinizi geçmiş ola zaten unutulmaya mahkumsunuz demektir, ne alaka yaaaa! Sabaha kuzen sitemleri ile başladım:evlendik gelmiyorsun, ekiyorsun...zaten genelde dışarıda görüşürdük sevgili kuzenlerim, evlenince haliyle bir çekinmece oluyor.Şimdi arasam uygun mudurlar, iş saati zora sokmayayım derken günler geçiyor.Yeni evlenenlere karşı biraz geri dururum napayım.Aile günlerimiz çok meşhurdur bir yenisi yarın olacak, elbette bu sefer gideceğim.Kpss, ailemle yaşadığım zor günler,aile içi muhalefet derken soğudum ama kopmadım ya da unutmadım.Herkesin derdi var, herkes zorda bunları tek tek anlatmama zaten gerek yok!Ama neden bu sitem, seni özledim demek yerine beni unuttun demeyi tercih eden zihniyeti anlamıyorum.
Bu durumun bir de arkadaş boyutu var.1.5 yıl önce ciddi bir çöküş yaşadım, okul-aile- iş-arkadaşlık benim de hatalarım oldu tabi,kendimi soyutlamamalıydım, depresifleşmiştim.Çok yakın iki arkadaşımla uzaklaştım, hak etmeyeceklere kol kanat gerdim ne oldu kpss derdine düşünce hepten koptum.Facebook'a her girişimde canım yanıyor, eğer atanabilsem dertten uzaklaşabilseydim yakınlaşmak adına bir çabam olacaktı.Hayatalarımız başka doğrultuda, normalde kıskanç değilim ama şu sıralar biraz ezik moddayım.İnsanın 4 yıl boyunca kurduğu, araştırdığı, çabaladığı hayalinin kel alaka durumdaki kişilerin kolayca yaşaması adama koyuyor.Ben bunu 2 kez yaşadım.Kıskanmadım mı evet kıskandım, ben de keşke olabilsem dedim ama o olmasın ya da neden o demedim.Her ortak görüşmemizde gözlerim dolu dolu sevinçle sarıldım, hala da o hayallere ulaşmalarına kendim ulaşmış gibi seviniyorum.Neyse bu dönemde yanımda olmayanlar bile birgün hatırlayıp telefon açtıklarında neden daha önce demedim ya da neden şimdi canı gönülden hiç uzaklık girmemiş gibi devam ettim.Böyle de olmalı değil mi?
Eğer benimle koptuğunu düşünüyorsan bir zahmet sen adım at, aç bir telefon ya da at bir msj çok mu zor.Ben şimdiye kadar kimi tersledim ya da hak etmediği halde kime laf giydirdim?
Son günlerde yeni bir gündem: sen mi yakınsın ben mi ya ne saçmalık, anlayan anlar bu muhabbeti, benim netten uzaklaştığım 8 ayda başkaları nete gömülmüş olabilir, olsun ne güzel lakin herşey net değil,ben birisi ile arkadaşım dediysem, kaybetmek istemediysem gözler önünde olmadan da devam ederim.Blog takip, yorumlama olayım asya dizi film severliğimden çok çok önceydi, belki vesile oldu ama blog arkadaşlığımın kökeninin asya ile alakası dahi yoktur.İki de bir bana üstünlük taslama yarışına girecekseniz ve buna uyanlar olacaksa siz kaybedersiniz.Ben 2011 kpss ye de hazırlanacağım belki bu kadar uzakta olmasam da iki adım geride olucam.İstediğiniz kadar at koşturun nafile eğer bu bir iki gıdım öne çıkma ile kaybolcaksa arkadaşlık bağım varsın kalmasın.Beni isteyen ara bulur ki bu blog sayesinde bir çok yazıştığım arkadaşım beni yeniden buldu.Özetle herkes haddini bilecek,Sitem etme ne olur, bekle senin de gönlün olur! Ya da bekleme şimdi ara bul!
Tarih84

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Konya'nın teklif sistemi Konya Temizlik Şirketleri ingilizce öğrenmenin en kolay yolu Konya halı yıkama Konya organize halı yıkama Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya Nerede Nasıl ? KütüpHane.Net Türkiye'nin Bilgi Merkezi ! Konya Temizlik Şirketleri Dış cephe cam temizliği Konya,Ankara,Antalya

Popüler Yayınlar